LocalBiz מאמרים

איך בוחרים רואה חשבון?

תאריך מאמר : 8/25/2012 5:18:14 PM

במידה והינך קורא/ת מאמר זה, כנראה שאת/ה מחפש/ת רואה חשבון . בשוק הישראלי קיימים מאות ואף אלפי רואי חשבון , אז איך נבחר רואה חשבון אחד מבין כולם לעסק שלנו?

במידה והינך קורא/ת מאמר זה, כנראה שאת/ה מחפש/ת רואה חשבון . בשוק הישראלי קיימים מאות ואף אלפי רואי חשבון , אז איך נבחר רואה חשבון אחד מבין כולם לעסק שלנו?


האפשרות האידיאלית ביותר לבחירת רואה חשבון היא דרך המלצה, דבר ראשון שנעשה בעת חיפוש רואה חשבון הוא לפנות לחברים בעלי עסקים ונתעניין לגבי רואה חשבון. רואה חשבון שהומלץ על ידי חברים הוא כנראה רואה חשבון טוב, יש לפנות לאותו רואה חשבון , לקבוע פגישה ולראות האם רואה חשבון שכזה מתאים לעסק שלנו.

 

ייתכן ולא נמצא רואה חשבון מומלץ על ידי חברינו, או שרואה חשבון הנ"ל לא יתאים לעסק שלנו, במצב זה קיימות כמה אפשרויות:

 

א. חיפוש רואה חשבון בדפי זהב - אפשרות חיפוש קלה ביותר אך הבעיה היא שבדפי זהב נוכל למצוא כמות גדולה של רואי חשבון ולא נוכל לדעת מי מהם מתאים לנו.

 

ב. חיפוש רואה חשבון בגוגל - ברגע שנחפש "רואה חשבון" בשורת החיפוש של גוגל נוכל למצוא רשימה ארוכה של אתרי תדמית של רואי חשבון, עלינו לבדוק את האתר לפי מספר פרמטרים כמו המידע המקצועי של רואה החשבון המוצג באתר, האם האתר עצמו מקצועי, עדכוני המידע באתר ( תאריכים וכו'), מאמרים באתר , לשון הכתיבה באתר, כמות ההודעות בפורום שבאתר (אם קיים) וכד'.

 

במידה ונבין שהאתר מקצועי ונתרשם לטובה , נוכל לקבל חוות דעת על מקצועיות רואה חשבון הנ"ל.

 

יש לזכור, כי רואה חשבון הנמצא בדף הראשון בגוגל ובעל אתר מקצועי ומרשים יבקש יותר כסף על שירותיו, עם זאת ייתכן ושירותיו יהיו משתלמים הרבה יותר מרואה חשבון ללא אתר באינטרנט.

 

בכל מקרה, במידה ונמצא רואה חשבון אם באינטרנט ואם מהמלצות, עלינו לבדוק היטב את רואה החשבון שלנו על פי הרושם הכללי שלנו, מקצועיות, תעודה, טיפול בלקוחות בתחום שלנו וכד'. אל תהססו לבקש מרואה חשבון טלפונים של לקוחותיו בתחום שלכם, כך תוכלו לוודא בצורה מקסימלית את טיב שירותיו של רואה החשבון שלכם. זכרו! ברגע שהתחלתם לעבוד עם רואה חשבון אחד קשה להחליף אותו, כיוון שרואה חשבון חדש יצטרך ללמוד מחדש את העסק שלכם. לכן, יש לבחור בקפידה רואה חשבון לעסק.

דודי שמש

שמלות כלה 2012

שמלות כלה 2012